Nasleđem prethodnog modela Maxsym 400 EU5 zadržava svoj elegantan izgled, dok u novu verziju prihvata zrele i visokotehnološke elemente nove generacije. Transformacije se ne odnose samo na spoljašnjost, već su primenjene i na značajno unapređenje motora i performansi modela.

SYM laboratorija za istraživanje i razvoj otišla je korak dalje i postigla je više na mehaničkim poboljšanjima kako bi kreirala napredniji sistem rama, unapređenu upravljivost i okretnost, čak je i ukupna potrošnja goriva poboljšana u odnosu na prethodni model. Pored toga, mnogi promišljeni elementi poput pametnog ključa, ABL i TCS itd. uptopunjuju ovo novo remek-delo i čine ga jedinstvenim prevoznim sredstvom.

Futurističan izgled

LED prednje svetlo sa 3 sočiva
LED zadnje svetlo

Napredno upravljanje

18.5% lakši ram 

SYM R&D tim menja dizajn i konstrukciju rama i čini ga 18,5% lakšim od svog prethodnika. Sa ovim fundamentalnim poboljšanjem, novi Maxsym 400 je kompletno nadgrađen i poboljšan model.



 

Klackalica bregaste osovine

Mehaničkim poboljšanjem, Maxsym 400 može postići više od svog prethodnika, poput smanjenjenog habanja delova, smanjenja proizvodnje toplote i nepotrebne potrošnje energije izazvane trenjem. Potrošnja goriva takođe se smanjuje ovim unapeđenjima.


 
Kontrola protiv proklizavanja
Prilikom ubrzavanja na podlozi sa lošijim trenjem, postoji rizik od gubitka kontrole. TCS pokušava da spreči proklizavanje zadnjeg točka u trenutku pokretanja, ubrzavanja ili pravljenja zavoja.

Napredno kočiono svetlo (Advanced Brake Light)
ABL se aktivira kada brzina pređe 70km / h. Kada je sistem aktivan, naglo kočenje će automatski pokrenuti treptanje kočionih svetala radi upozorenja vozila koja se nalaze iza skutera.

Podesiva zadnja suspenzija u 5 pozicija
Opruge zadnjeg oslanjanja mogu se podesiti odgovarajućim alatom prema potrebi vozača.